میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: روش بهترین درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز و پیوند کلیه در دو روش معمول درمان در درمان نارسایی کلیه هستند، اما هر دو آنها دارای عوارض جانبی بسیاری، تا مردم به دنبال برخی درمان های جایگزین که می تواند کمک به آنها کمتر رنج می برند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان طبیعی شده است به زندگی بیماران می آیند، این بهترین درمان بیماران به دنبال دارد؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

چرا مردم گفت که بهترین روش برای درمان نارسایی کلیه است؟

این متفاوت است از سایر درمان ها است، با بزرگ عروقی، ضد التهابی، ضد انعقاد و ضد ترومبوز می تواند سطح کراتینین بالا کاهش و تخفیف علایم ناشی از نارسایی کلیه به طور طبیعی. و بدون عوارض، می تواند بافت های آسیب دیده کلیه تعمیر و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده. پس از درمان، افرادی که در مراحل اولیه این بیماری می تواند یک شانس برای به دست آوردن بهبودی داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیش می باشد، آن سخت است برای به دست آوردن معکوس اما آنها می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

اگر شما چند سوال دیگر در مورد درمان نارسایی کلیه، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: روش بهترین درمان نارسایی کلیه 





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: روش بهترین درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: